GT 902 CB

Běž na:  Zpět |  Příslušenství |  Technická data |  Popis funkcí |  Schéma Přidej do košíku
 
Modulární autoalarm s ultrazvukovým senzorem včetně sirény pro originální ovládání CAN BUS

Popis funkcí

  • Aktivace a deaktivace originálním dálkovým ovladačem vozidla
  • Ovládání přes datovou sběrnici (CAN BUS)
  • Možnost nouzového ovládání elektrovickým klíčem GT 969CH (volitelné příslušenství)
  • Imobilizér motoru
  • Integrovaný ultrazvukový senzor (možnost dočasného vypnutí)
  • Vstupy pro spínače pro kapotu/kufr a dveře
  • Obvod pro spínací skříňku
  • Elektronická siréna GT 843 součástí dodávky
  • Konstantní nebo přerušovaný výstup při poplachu (pro klakson, pager atd.)
  • Napájecí výstup pro přídavné senzory a moduly
  • Dovírání oken s funkcí "Komfort"
  • Funkce "Rychlý test" pro ověření správnosti instalace
  • Výstup na blinkry s možností ovládat blinkty jedním vodičem a to zapojením k tlačítku pro výstražné blinkry
  • Optická a akustická signalizace aktivace a deaktivace a nedovření dveří, kapoty nebo kufru
  • Signalizace stavu kontrolkou LED
  • Paměť poplachu kontrolkou LED
  • Univerzální kabeláž
  • Cena bez DPH:  2645,00   Cena s DPH:  3200,00 

    Volitelné příslušenství  | >> nahoru

    název základní specifikace koupit cena bez DPH cena s DPH
    CA 1802 R3GSM pager6198,007500,00   
    GT 467Modul dovírání oken 991,001200,00   
    GT 834Elektronický náklonný senzor867,001050,00   
    GT 945Bezdrátová elektronická siréna se záložním zdrojem1240,001500,00   
     

    Technická data  | >> nahoru

    Napájení: 9-16 VDC
    Napájecí proud při deaktivaci: <11mA @ 12 VDC
    Napájecí proud při aktivaci: <20mA @ 12VDC
    Pozitivní výstup při aktivovaném alarmu: max 80 mA @ 25 st.C
    Negativní přerušovaný výstup během poplachu nebo výstup pro ovládání kufru: max 100mA@25st.C
    Aktivační zpoždění pro dveře, ultrazvukový senzor a přídavné senzory: 60s
    Aktivační zpoždění pro kapotu/kufr a spínací skříňku (+15/54): 2s
    Časová prodleva mezi poplachy: 5s
    Poplachový interval: 28s
    Pracovní teplota: -40 st.C / +85 st.C
    Zvukový výkon sirény: >110dB@1m

    Technický popis funkcí  | >> nahoru

    Komunikace CAN BUS

    Alarm komunikuje s vozidlem přes datovou sběrnici, což velice usnadní jeho instalaci a co nejméně naruší originální elektrický rozvod ve vozidle.

    Ovládaní originálním dálkovým ovladačem vozidla

    Při zamčení vozidla originálním dálkovým ovladačem bude aktivován alarm, při odemknutí deaktivován. Výhodou systému je, že nemusíte mít pro alarm další ovladač.

    Blokování motoru - imobilizér

    Zamezuje nastartování vozidla. Rozpojuje jeden obvod důležitý pro chod motoru (např. napájení palivového čerpadla).

    Integrovaný ultrazvukový senzor

    Ultrazvukový senzor reaguje na pohyb uvnitř vozidla.

    Spínací obvody kapoty, dveří a kufru

    Při otevření těchto vstupů je vyvolán poplach. V případě, že při zapnutí alarmu je otevřená kapota motoru, alarm vás upozorní dlouhým bliknutím směrových světel vozidla popř. akustickým signálem. Tutéž signalizaci je možno zapnout i v případě signalizace otevřených dveří.

    Výstup pro klakson vozidla

    Alarm je možné napojit na originální houkačku vozidla (klakson), aby v případě spuštění poplachu automobil troubil.

    Výstup rádiovou sirénu

    K alarmu lze bezdrátově připojit externí sirénu GT 945, což velice zjednoduší zapojení alarmu do vozidla. Není tak třeba vést vodiče z prostoru pro cestující do motorového prostoru.

    Siréna

    Sada alarmu obsahuje sirénu, která v případě aktivace alarmu houká.

    Funkce pro kontrolu instalace „Rychlý test“

    Tato funkce umožňuje rychlou kontrolu správné funkčnosti autoalarmu. Podněty k aktivaci alarmu jsou signalizovány bliknutím směrových světel vozidla popř. akustickým signálem.

    Výstražná signalizace směrovými světly

    Při aktivaci poplachu blikají také směrová světla vozidla.

    Signalizace stavu alarmu LED diodou

    LED diodou na kontrolním panelu je signalizován stav zapnutí, vypnutí nebo aktivační prodlevy autoalarmu.

    Signalizace způsobu aktivace poplachu LED diodou

    Po vypnutí systému může být podán signál směrovými světly (popř. i akusticky) o spuštění poplachu v době vaši nepřítomnosti u vozidla. Počtem bliknutí LED diody na kontrolním panelu je pak signalizován způsob jeho spuštění (otevřením dveří, přídavným senzorem atd.).

    Optická signalizace aktivace a deaktivace autoalarmu

    Zapnutí a vypnutí autoalarmu se signalizováno bliknutím směrových světel. Jednou při aktivaci, dvakrát při deaktivaci, čtyřikrát při deaktivaci byl-li spuštěn poplach.

    Akustická signalizace aktivace a deaktivace autoalarmu

    Zapnutí a vypnutí autoalarmu se signalizováno akustickým signálem sirény současně s optickou signalizací. Funkce je volitelná.

    Použití na téměř všechny vozidla současné produkce značek:

    AUDI, BMW, CHEVROLET (Captiva), CHRYZLER (PT Cruser), CITROEN (Jumper, Nemo), DODGE (Nitro), FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA, IVECO, FORD, JAGUAR, JEEP, KIA (Carnival), LAND ROVER, MASERATI, MERCEDES, MINI, MITSUBICHI (Lancer), NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, SAAB, SEAT, ŠKODA, SUBARU (Outback), SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO

    Schéma zapojení  | >> nahoru

     
    TOPlist
    © STROMdesign 2005